Cel biznesowy
Celem szkolenia jest zwrócenie uwagi na sposób komunikacji między poszczególnymi osobami dla poprawy jej funkcjonowania na rynku, zapoznanie z konkretnymi zadaniami, za które działy odpowiadają oraz umiejętne delegowanie zadań-Akademia Menadżera
Efekty uczenia się
Po zakończeniu usługi uczestnik
Wiedza:
- Definiuje zasady efektywnej komunikacji.
- Rozróżnia zasady formułowania poprawnie wypowiedzi.
- Wie jak aktywnie słuchać i zadawać pytania.
- Ma wiedzę na temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.)
- Rożróżnia różne sposoby przekazywania informacji.
- Ma wiedzę o znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji.
Umiejętności:
- Wypowiada się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny
- Informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami,
- Rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości,
- Definiuje sens wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę
- Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat
- Komunikuje się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji.
Kompetencje społeczne:
- Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy.
- Etyczne postępowanie.
- Odpowiedzialność za przekazywane informacje i ich odbiór.