Komunikacja wpływu - Wyszkoleni
Komunikacja wpływu

Komunikacja wpływu

3.600

Fris style myślenia i działania

3.600

Dodaj do koszyka

Zaawansowane szkolenie mocno poszerzające pojęcie komunikacji, zmieniające postrzeganie świata i bieżącej rzeczywistości.
Przewrotny temat szkolenia, który sugeruje iż będziesz mieć wpływ na innych, zostanie odczarowany i dowiesz się w jaki sposób mieć wpływ na komunikację innych osób aby mówić w ich języku i aby zawsze rozumieli co do nich mówisz.

Siła „Ja” w procesie wywierania wpływu

Mapy myślenia – pułapki komunikacyjne

  • Informacje o podmiocie świadczącym usługę
  • Cel usługi
  • Szczegółowe informacje o usłudze
  • Rola przekonań w psychologii. Pułapki myślenia
  • Znaczenie mechanizmów myślowych
  • Percepcja jako proces. Siła percepcji
  • Uświadomienie sobie potrzeb i obaw innych osób
  • Tyrania negatywnego postrzegania. Filtry
  • Rola postaw, nawyków i przyzwyczajeń w decyzjach podejmowanych przez Klientów

Wiara w siebie

  • Analiza osobista pod kątem osobowości, indywidualności, temperamentu
  • Jak konstrukcja psychiczna wpływa na motywację i komunikację.
  • Działanie mózgu i emocje

Rola inteligencji emocjonalnej EQ w wywieraniu wpływu

  • Ewolucja emocji w procesie przekonywania
  • Przydatne umiejętności społeczne w przekonywaniu strony
  • Potęga języka – wzbogacone porozumienie się
  • Metody wpływania nie wprost
  • Argumentacja emocjonalna a argumentacja logiczna / odwołująca się do faktów

Siła komunikacji w procesie wywierania wpływu

Porozmawiajmy – podstawowe informacje na temat komunikacji

  • Umiejętność porozumiewania się z innymi – klucz do sukcesu
  • Co to jest komunikacja skuteczna?
  • Bariery w procesie komunikacji i błędy, jakie popełniamy, komunikując się z innymi
  • Model procesu komunikacyjnego oraz najważniejsze zasady.
  • Komunikacja jednostronna i dwustronna
  • Neurolingwistyczny model komunikacji – indywidualne różnice percepcji rzeczywistości i ich konsekwencje
  • Systemy reprezentacji – model strukturalizowania i przekazywania komunikatów

Słucham i słyszę – aktywne słuchanie

  • Empatyczne słuchanie, parafrazowanie
  • Aktywne słuchanie (kontakt wzrokowy, potwierdzanie, dopytywanie)
  • Skuteczne słuchanie. Jak słuchać, żeby inni chcieli z nami rozmawiać
  • Typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
  • 4 uszy Von Thuna

Siła technik perswazji w procesie wywierania wpływu

Przekonywanie i wywieranie wpływu

  • Cechy a korzyści twojej propozycji dla rozmowcy
  • Prezentowanie oferty językiem korzyści
  • Podkreślanie punktu widzenia rozmówcy i zrozumienia jego interesów
  • Reguły Cialdiniego
  • Techniki i narzędzia wpływu
  • Nawiązanie i podtrzymywanie kontaktu poprzez dostrojenie

Subiektywność postrzegania

  • Filtry
  • Metaprogramy

Prawa perswazji czyli podstawowe mechanizmy wywierania wpływu

  • Rola perswazji w negocjacjach
  • Przekonywanie się jako proces nieświadomy i głęboko emocjonalny
  • Jak poruszyć emocje – „Czuję, że muszę to mieć” – czyli jak właściwie zbudować nastrój przekonywania
  • Popychanie do przekonania – pomoc w „wyprodukowaniu” logicznego uzasadnienia – „magia słów”
  • Metafora

Co potem? Proces zmiany osobistej

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące wdrożenia nabytych umiejętności w praktyce
  • Plan zmiany osobistej

 

Czas trwania szkolenia: 2dni/16h

* Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia w przypadku nie zebrania minimalnej liczby Uczestników szkolenia lub z innych przyczyn niezależnych od Organizatora.