Poznaj, żeby zrozumieć – Typologia Klienta
Typologia wg kolorów
Typologia – osobowości, temperamenty
Wykorzystanie typologii w sprzedaży i obsłudze Klienta
Wiek Klienta ma znaczenie – Generacja X, Y, Z
Charakterystyka i decyzje zakupowe pokolenia Z
Charakterystyka i decyzje zakupowe pokolenia Y
Charakterystyka i decyzje zakupowe pokolenia X
Wielopokoleniowość – różnice w komunikacji
Wykorzystanie wielopokoleniowości w sprzedaży i obsłudze Klienta
Savoir-vivre w sprzedaży i obsłudze Klienta
Standardy obsługi klienta w gastronomii i hotelarstwie
Komunikowanie się w negocjacji i sprzedaży
Warunki efektywnego porozumiewania się, sztuka przyjmowania perspektywy rozmówcy, metody aktywnego słuchania (prezentacje, ćwiczenia, chat, testy, współdzielenie ekranu)
Techniki sprzedaży
Techniki sprzedaży
Sprzedaż improwizowana
Style negocjacyjne (prezentacje, ćwiczenia, chat, testy, współdzielenie ekranu)
Negocjacje – cechy, etapy, rodzaje, typy negocjatorów (prezentacje, ćwiczenia, chat, testy, współdzielenie ekranu)