Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie stresem jako narzędzia pracy w dynamicznym zespole rozwijającej się firmy - Wyszkoleni
Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie stresem jako narzędzia pracy w dynamicznym zespole rozwijającej się firmy

Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie stresem jako narzędzia pracy w dynamicznym zespole rozwijającej się firmy

2.3002.700

rodzaj szkolenia
Choose an option
Zarządzanie kryzysowe

2.3002.700

Wyczyść
Dodaj do koszyka
SKU: N/A Kategorie:

Sytuacja kryzysowa
– Czym jest sytuacja kryzysowa?
– Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej
– Fazy sytuacji kryzysowej

Zarządzanie kryzysowe a utrzymanie standardu przedsiębiorstwa
– Obszary najbardziej narażone na sytuacje kryzysowe
– Czym jest zarządzanie kryzysowe
– Ćwiczenia praktyczne

Natura konfliktów w przedsiębiorstwach cz.1
– Czynniki wpływające na powstawanie konfliktów w organizacjach
– Rodzaje konfliktów – wewnętrzny, zewnętrzny

– Sposoby rozpoznawania i zarządzania konfliktem
– Ćwiczenia praktyczne

Pracownicy a sytuacja kryzysowa, konfliktowa
– Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji

– Praca zespołowa w kryzysie
– Powołanie sztabu kryzysowego – zasady
– Ćwiczenia praktyczne

Komunikacja w kryzysie i konflikcie cz.1
– Metody pracy ze stresem własnym i pozostałych członków zespołu
– Jak komunikować w kryzysie i/lub konflikcie

Komunikacja w kryzysie i konflikcie cz.2
– Sytuacja kryzysowa i/lub konfliktowa a komunikacja z klientem
– Asertywność, pewność siebie a profesjonalizm i działania w najwyższych standardach
– Ćwiczenia praktyczne