Sytuacja kryzysowa – Czym jest sytuacja kryzysowa? – Cechy charakterystyczne sytuacji kryzysowej – Fazy sytuacji kryzysowej Zarządzanie kryzysowe a utrzymanie standardu przedsiębiorstwa – Obszary najbardziej narażone na sytuacje kryzysowe – Czym jest zarządzanie kryzysowe – Ćwiczenia praktyczne Natura konfliktów w przedsiębiorstwach cz.1 – Czynniki wpływające na powstawanie konfliktów w organizacjach – Rodzaje konfliktów – wewnętrzny, … Continue reading Zarządzanie kryzysowe i zarządzanie stresem jako narzędzia pracy w dynamicznym zespole rozwijającej się firmy
Zarządzanie projektami polega na przygotowaniu i realizacji planu. Sam proces jest jednak dość złożony.
Trzeba utworzyć zespół projektowy i śledzić jego postępy. Należy kontrolować oczekiwania oraz przewidywać problemy, których można uniknąć i eliminować te, których nie dało się przewidzieć. Bazując na naszych doświadczeniach w prowadzeniu szkoleń o tej tematyce oraz w prowadzeniu projektów biznesowych w rzeczywistości, stworzyliśmy szkolenie, które łączy najlepsze praktyki zarządzania projektami z różnych podejść. Przekazane w prosty, praktyczny sposób, bez zbędnej oraz skomplikowanej terminologii i papierologii. Szkolenie to może być bardzo dobrym wprowadzeniem do bardziej zaawansowanych szkoleń z zarządzania projektami, a nabyte podczas niego kompetencje można wykorzystać do prowadzenia prostych projektów, jak i tych bardziej złożonych.
Zarządzanie projektami polega na przygotowaniu i realizacji planu. Sam proces jest jednak dość złożony.
Trzeba utworzyć zespół projektowy i śledzić jego postępy. Należy kontrolować oczekiwania oraz przewidywać problemy, których można uniknąć i eliminować te, których nie dało się przewidzieć. Bazując na naszych doświadczeniach w prowadzeniu szkoleń o tej tematyce oraz w prowadzeniu projektów biznesowych w rzeczywistości, stworzyliśmy szkolenie, które łączy najlepsze praktyki zarządzania projektami z różnych podejść. Przekazane w prosty, praktyczny sposób, bez zbędnej oraz skomplikowanej terminologii i papierologii. Szkolenie to może być bardzo dobrym wprowadzeniem do bardziej zaawansowanych szkoleń z zarządzania projektami, a nabyte podczas niego kompetencje można wykorzystać do prowadzenia prostych projektów, jak i tych bardziej złożonych.
Zarządzanie projektami polega na przygotowaniu i realizacji planu. Sam proces jest jednak dość złożony.
Trzeba utworzyć zespół projektowy i śledzić jego postępy. Należy kontrolować oczekiwania oraz przewidywać problemy, których można uniknąć i eliminować te, których nie dało się przewidzieć. Bazując na naszych doświadczeniach w prowadzeniu szkoleń o tej tematyce oraz w prowadzeniu projektów biznesowych w rzeczywistości, stworzyliśmy szkolenie, które łączy najlepsze praktyki zarządzania projektami z różnych podejść. Przekazane w prosty, praktyczny sposób, bez zbędnej oraz skomplikowanej terminologii i papierologii. Szkolenie to może być bardzo dobrym wprowadzeniem do bardziej zaawansowanych szkoleń z zarządzania projektami, a nabyte podczas niego kompetencje można wykorzystać do prowadzenia prostych projektów, jak i tych bardziej złożonych.